Beskonačna igra

Sajmon Sinek

Popularna psihologija

Sposobnost usvajanja beskonačnog načina razmišljanja preduslov je za bilo kog lidera koji teži najboljem. Upravo o tome govori najnovija knjiga Sajmona Sineka.

Cena: 1.019,00 RSD 1.199,00 ušteda: 180,00 RSD (-15%)
Cene su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Zapiši posvetu koju ćemo odštampati na prvoj stranici knjige koju poručuješ:

Prevela s engleskog: Jelena Anđelovska

Znate li kako da igrate igru u kojoj ste? U konačnim igrama, poput fudbala ili šaha, igrači su poznati, pravila su fiksirana, a krajnja tačka je jasna. Pobednici i gubitnici se lako identifikuju. U beskonačnim igrama, poput posla ili politike ili samog života, igrači dolaze i odlaze, pravila su promenljiva, a nema definisane krajnje tačke. U beskonačnoj igri nema pobednika ili gubitnika: postoji samo napred i nazad. Lideri koji prihvataju beskonačan način razmišljanja grade jače, inovativnije i inspirativnije organizacije. Njihovi zaposleni veruju jedni drugima i svojim vođama. To su lideri koji nas vode u budućnost. Svaki vredan poduhvat počinje od svrhe, uzroka ili vere koji nas inspirišu da radimo ono što radimo, i motiviše druge da nam se pridruže. Dobri lideri znaju kako da izgrade okolnosti koje produbljuju poverenje i saradnju u svim organizacijama. Ali to nije dovoljno da bi nam pomoglo da kreiramo kurs kroz nepredvidiv, često haotičan pejzaž današnjeg tržišta.

  • ISBN: 9788660360276
  • Broj strana: 220
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Mek
  • Format: 20x14cm
  • Godina izdanja: 2019

Sajmon Sinek
Sajmon Sinek (1973) se rodio u Vimbldonu, Engleska. Po obrazovanju je kulturni antropolog, a bavio se advertajzingom i konsaltingom, da bi danas postao jedan od najtraženijih motivacionih govornika na svetu. Ovo je njegova prva knjiga, objavljena 2009. godine, koja je jako brzo dospela na listu bestselera New York Times-a. Sinek je tvorac koncepta pod imenom Zlatni krug, baziranog na akcentovanju jasnosti, disciplinovanosti i doslednosti u radu i životu. Redovno piše članke za renomirane magazine kao što su New York Times, Wall Street Journal, The Washington Post i The Huffington Post. Godine 2014. objavio je svoju drugu knjigu Lideri jedu poslednji (Leaders Eat Last), nastavak svog prvenca i globalnog bestselera Počni sa zašto.