This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

Vreme je siledžija – Dženifer Egan

Vreme je siledžija – Dženifer Egan

799.00 din.

Dženifer Egan (1962) je američka autorka, koja trenutno živi u Bruklinu. Njen roman Vreme je siledžija (A Visit From A Goon Squad) osvojio je Pulicerovu i National Book Critics Circle nagradu za fikciju u 2011. godini.

Egan je rođena u Čikagu, ali je veći deo svoj detinjstva provela u San Francisku. Diplomirala je Engleski jezik i literaturu na Univerzitetu Pensilvanija. Postoji jedna zanimljiva epizoda iz njenog apsolventskog perioda, pored akademskih dostignuća: ona je naime bila u kratkotrajnoj vezi sa Stivom Džobsom, koji je instalirao jedan od prvih Mekintoš računara u njenoj sobi. Nakon dipomiranja, provodi dve godine na Sent Džon koledžu, instituciji pri Kembridžu, pod pokroviteljstvom Tajron stipendije. U to vreme je objavljivala kratke priče u Njujorkeru, Harper magazinu, Zoetrop magazinu i drugim periodičnim izdanjima, dok se njeni novinski članci redovno pojavljuju u Njujork Tajmsu.

Godina izdanja: 2014.
Povez: broširani (mek)
Pismo: latinica
Format: 20 cm
Br. strana: 198
ISBN: 978-86-89203-04-2

Opis Proizvoda

  • Od romantičnih prijateljstava koje kriju ljubav, preko preljuba koje razaraju porodice, do neutaživih čežnji za voljenom osobom koje samo blesnu i tako naglo i bolno se zauvek ugase, sudbine i slučajevi sa stranica ove knjige hoće da kroz nekoliko vremenskih ravni prikažu kako ne postoji lična borba neke usamljene individue koja u svojim porazima i pobedama nije epska i zadivljujuća i koja ne utuče na sve druge borbe oko nje. Galerija likova se susreće i rastaje iz priče u priču i njihove egzistencije se, nekad fatalno i destruktivno, nekad oplemenjujuće i spasonosno, sudaraju u narativima koji silovito i upitno dokazuju nedokučivost života. Beni Salazar je vremešni muzički producent koji se bori sa impotencijom i (samo)priznanjem da je izneverio svoje pankerske ideale iz mladosti, zarad profita. Prelepa Saša, njegova pomoćnica, kleptomanka, devojka koju je burna mladost stigmatizovala i odredila, bori se sa svojom prošlošću i porocima. Lui je kokainski ovisnik, zavodnik maloletnica, hedonista i jedan od najmoćnijih ljudi muzičke industrije, ali na samrtnoj postelji ne može izbeći gorčinu nevolja koje je posledično izazivao. Ostali likovi u ovom romanu manje ili više gravitiraju oko Benija, Saše i Luia, ali svakom od njih pruženo je dovoljno prostora da ispričaju kako je Vreme, taj siledžija koji dolazi nepozvan i otima šta mu se prohte, pokucalo na njihova vrata, s računom u ruci.
    Egan odbija da klasifikuje svoju knjigu Vreme je siledžija bilo kao roman, bilo kao zbirku priča, navodeći: “Izbegavam sigurnost. Želim polifoniju. Osnovna pravila su: delovi moraju biti vrlo različiti, iz različitih perspektiva. Kasnije sam pokušala da prekršim to pravilo; ukoliko imaš pravilo, valja ga ponekad prekršiti!” Knjiga iskrivljuje žanr svojom formom (na primer: ceo odeljak napisan u formi slajd prezentacije koja obiluje grafikonima događaja, muzičkim pauzama, osećanjima).
    O inspiraciji i pristupu pisanju kaže: “Vreme ne doživljavam linearno. Doživljavam ga u slojevima, koji izgleda da koegzistiraju… Ono što nas najdirektnije vraća kroz vreme jeste muzika, zbog čega smatram da je upravo zato i postala tako bitan deo knjige. Takođe, čitala sam Prusta. On pokušava, ponekad veoma uspešno, da opiše taj osećaj za vreme koje promiče, svesnost te pojave, i da zaobiđe tu linearnost koja stvara probleme piscima.”
    Procitajte delo žene koja je Frenzenu preotela Pulicerovu nagradu i time postala deo jednog od najvećih skandala u americkoj post 11/9 literaturi.